4 kwietnia 2012

trend - mint



letni zeson został zdominowany przez pastele, a moją największą sympatię zdobyła właśnie mięta. świeży i kojarzący się mi z latem kolor pojawia się na wszystkich częściach garderoby i dodatkach. nie każdy może nosić i nie każdy potrafi, sama wielokrotnie podchodziłam do wyzwania tworząc różne kombinacje miętowo-pastelowe i miętowo-białe, jednak kolor po prostu do mnie nie pasuje. pozostaje jednak wierną fanką mięty w dodatkach, szczególnie w połączeniu ze złotem, który z pewnością dodaje elegancji. z uporem poluję na miętowy kuferek, narazie bezskutecznie, mam nadzieję, że niedługo to się zmieni!

1 komentarz:

  1. Też uważam, że kolor od Tiffany & Co. jest HOT tej wiosny/lata

    Fajny dobór


    http://www.uhane-sportswear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń