17 kwietnia 2012

trend - aztec print

motywy etno są w modzie obecne cały czas w różnych przekształceniach, ale to lato sprzyja tym lekkim i kolorowym klimatom. nigdy nie przemawiały do mnie tego rodzaju stylizacje, niekiedy zbliżały się do Pocahontas, Matki Ziemi, obfitowały wyrobami skórzanymi (nie noszę skórzanych rzeczy), po prostu coś nie odpowiadało, chociaż sama kolorystyka i wzornictwo zgadzało się z moimi upodobaniami.
i wtedy pojawiły się motywy, dumnie nazwane, azteckimi. kolorowe, geometryczne i, przede wszystkim, z powiewem nowoczesności. tego brakowało wcześniejszym motywom - za bardzo odwzorowywały jakąś rzeczywistość, były jakby stylizowane i dlatego czułabym się w nich jak przebrana. nie krytykuję stylizacji etnicznych, jestem od tego najdalsza, widziałam wiele dziewczyn świetnie wyglądających w takich ciuszkach! sama jednak z mocniejszym biciem serca zamawiam nowe łaszki z azteckimi wzorkami.

i właśnie przypomniałam sobie o wiszącym gdzieś w domu rodzinnym dużym plecaku-worku, ściąganym sznurkiem u góry, przywiezionym z meksyku przez moją mamę jakieś 24 lata temu (!) oby tam był, przerobię go na coś użyteczniejszego.

 

4 komentarze:

  1. uwielbiam printy! świetne zdjęcia:) marzy mi się taka spódniczka we wzory:) dziękuję za odwiedziny:) może masz ochotę na obserwację:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, Twojego bloga i tak odwiedzam regularnie dzięki wspaniałości czytnika google :)

      Usuń
  2. tak! genialna lista i sama już zdobyłam w jednym z SH pewien oryginalny print i tylko teraz czekam na naprawę maszyny bo trzeba go trochę przerobić, heh!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie! :)
    http://jakajakayka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten wzór na wszystkim co się da od plecaków przez ciuchy do butów włącznie! <3

    OdpowiedzUsuń