28 maja 2012

trend - ombre... EVERYTHING!!!

 

wszystko co cieniowane obecnie sprawia, że wielu osobom, które w jakiś sposób interesują się trendami, serce bije coraz szybciej. właściwie dlaczego? już dawno temu, nasze mamy albo nawet i młodsze duchem babcie (!!!) barwiły w ten sposób swoje letnie sukienki czy tiszerty - prawdopodobnie z braku ciekawych rzeczy w sklepach chciały wykazać się kreatywnością, wtedy robili tak wszyscy (pamiętam opowieść mojej mamy jak sama szyła sobie studniówkową sukienkę i wplatała w dziergany kołnierzyk złote "anielskie włosy" - tak, te z choinki - co sprawiło, że to właśnie jej kreacja była hitem w ogólniaku). mam wrażenie, że każdego lata w sieciówkach pojawiają się w taki sposób cieniowane rzeczy, wpisujące się w stylistykę hippie, jednak to właśnie w tym sezonie nastąpił ten wielki ombre boom. nie wiem co było pierwsze, ale ja na początku zauważyłam wielkie podniecenie wokół fryzur z rozjaśnianymi końcówkami, które mi od razu nie przypadły do gustu.

obsesja ombre mnie nie dotknęła, ale nie mogę powiedzieć, że takie rzeczy mi się nie podobają. najbardziej chciałabym zrobić jednak coś sama :) może cieniowaliście coś sami? wiem, że internet jest pełny tutoriali, ale szukam czegoś sprawdzonego na moje szorty. efekt musi być gładki, a kolory stopniowo przechodzić jeden w drugi - nie na zasadzie kontrastu i odciętej linii. czekam na porady!

a paznokcie ombre?! czemu nie! na youtube znalazłam także parę tutoriali, które sprawiają wrażenie nieskomplikowanych, efekt mam nadzieję pokażę niedługo :)

ps. może któraś z was napotkała gdzieś na cieniowane rajstopy? pamiętam, że 3 lata temu calzedonia miała takie w swojej kolekcji, ale teraz jak na złość nie mogę ich dorwać! info, info!!!


11 komentarzy:

  1. tak to jest z trendami i z ich watpliwa czasem odkrywczoscia:P ombre rzeczywiscie nie jest taki swiezy, mieta probowala sie przebic od 2010,po to by w koncu nas doslownie zalac (sama tez utonelam a co;)) a biel zdecydowanie wraca CO SEZON;)i printy tez:)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie! a jak sie robi te paznokcie tak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/results?search_query=ombre+nails+tutorial&oq=ombre+nai&aq=1&aqi=g8&aql=&gs_l=youtube.3.1.0l8.258.1916.0.3727.9.7.0.2.2.0.115.601.5j2.7.0...0.0.H5O1kWDc_YY - lista tutoriali z yt, do wyboru do koloru, technik jest kilka, ja polecam tę z patyczkiem do cieni :)

      Usuń
    2. o mega zaraz coś wypróbuje! dzięki ;)

      Usuń
    3. pochwal się efektem ;)

      Usuń
  3. uwielbiam tą cieniowaną białą marynarkę! jest cudowna!! zajrzałam do BAGUERY! ta niebieska i lustrzana koperta jest nieziemska:D chyba zacznę odkładać kasę hehe:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też już odkładam, modele są mega, bardzo nowoczesne potraktowanie tematu torebki

      Usuń
  4. I love this trend! DIY: ispydiy.com, honestlywtf.com

    xoox
    http://mpunktlisa.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  5. mi ombre bardzo się podoba! ale zamiast wydawać na to kasę, chciałabym sama coś zrobić :) chyba przejdę się do sh u mnie i popróbuje :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń