16 maja 2012

groszki, kropki i kokardy



nigdy nie ukrywałam, że uwielbiam z biżuterii uwielbiam... wszystko! obwieszam się ozdobami niczym wschodnia przekupka i jest mi z tym bardzo dobrze.

dzisiejsza stylizacja jest moją pierwszą, liczę na porady, komentarze i wszystko co przychodzi do głowy! sukienka + marynarka to moje standardowe, codzienne połączenie - wygodnie i ładnie. nie przepadam za spodniami, chociaż i te niekiedy muszę założyć. sukienka w groszki jest moim nowym nabytkiem, przy okazji uzupełniania garderoby o jasne łaszki :) jednak nie jest to jedyna sukienka w groszki, mam ich kilka i darzę je dużą sympatią. nie mogło także zabraknąć miętowych paznokci <3

dzisiejsza stylizacja została bardzo szybko zaplanowana i zrealizowana, gdzieś pomiędzy uczelnią a pracą. niestety pogoda spłatała nam figla i zaczęło lać (cały miesiąc pogoda jest znośna, ale dziś akurat MUSIAŁO padać). muszę wspomnieć, że zdjęcia zostały zrobione pod kątem nowego, całkiem innego projektu - people places details - bloga łączącego stylizacje ludzi z pasją z mojego miasta, skupiająca się zarówno na samej stylizacji, jak i na detalach ubioru i na miejscu, w którym zdjęcia zostały zrobione. detaliki to coś co uwielbiam, a moje miasto aż prosi się o taką alternatywną promocję miejsc nie koniecznie wprost z przewodnika turystycznego.



mam na sobie: sukienka h&m | marynarka massimo dutti | buty jeffrey campbell | torebka bershka | bransoletki fairydetailes, pandora | pierścionki h&m, massimo dutti | wisiorek vintage

12 komentarzy:

  1. wyglądasz super! biżuteria jest cudowna do tego widzę fantastyczne rajstopy ze wzorem:D?? dziękuję bardzo za odwiedziny! napisz jak będziesz mieć ochotę na wspólną obs:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już dawno obserwuję Twojego bloga ;)
      a rajstopy nie są we wzory - to tatuaże!

      Usuń
  2. porada/uwaga/sugestia jest jedna:chcemy wiecej! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest arcygenialna! a Ty sprawiasz wrażenie mega pogodnej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz tatuaż na nodze, czy to takie ciekawe rajstopki?:D

    Zazdroszczę oryginalnych JC :)
    Ja mam ale podróbki niestety z DeeZee :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka, śliczna stylizacja,pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak się nazywa ten lakier do paznokci chodzi mi o kolor ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rimmel 500 peppermint - polecam, kolor mega i długo się trzyma!

      Usuń
  7. dziękuję:*jaaa to czemu ja Cię ni mam:D już nadrabiam zaległość:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zestaw, bardzo ładna sukienka.
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba już gdzieś Cię widziałem :) uroczy widok

    OdpowiedzUsuń